Last day of September

Tänään on kuulkaas viimeinen päivä syyskuuta!! Ja huomenna siis on 1. lokakuuta, jos joku ei tiennyt... Kyllä se aika vie rientää nopeasti!



Oon nyt ruvennut taas miettimään ja suunnittelemaan "syyslomalla" (siis meillä on sillon itsenäistä työskentelyä ei SYYSLOMA) Lontooseen menemistä ja Salmanin näkemistä. Tämä koko juttu alkoi nyt kun oon puhunut matkustelusta, Salmanista ja Lontoosta Johannan (= classmate, jonka kanssa oon ystävystynyt) kanssa ja Johannalla kuulemma myös kaamea matkakuume vain kasvaa koko ajan joten hän olisi kiinnostunut lähtemään Britteihin :) Mikään ei nyt vielä ole varmaa, koska molemmilla riippuu rahasta koko reissuun lähteminen, mutta pidetään peukut pystyssä! Olisi se kyllä ihanaa lähteä ja nähdä taas kunnolla rakas pitkästä aikaa ja päästä shoppailemaan! Aikaisemmin jo kun suunnittelin "syyslomalla" Lontooseen lähtemistä, kaatui se melkeinpä vain rahaan, mutta nyt kun olisi joku jonka kanssa lähteä esim. hotellin hinta puolittuisi ja päätin myös, että mähän käytän perintörahojani mihin itse lystään (mutta en kyllä mihinkään turhaan!) ja äiti taisi tänään suostua sponsoroimaan :D 
LONDON'S CALLING!



















On muuten pakko vielä kertoa kuinka paljon mä OIKEASTI rakastan mun ystäviä!! Ne on kyllä ihan parhaita ihmisiä koko maapallolla ja he tuovat paaaljon naurua ja tukea mun elämään! :) 
Toivon todella paljon, että me pysytään yhdessä ja sovussa hautaan asti! I don't know what I'll do without them ♥ 
♥♥♥♥♥♥

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

"Tuparit"

Muumimaailma - Winter Adventure

Seoul, South Korea 29.4.-8.5.2016 ♥