Nälän täyttävä peli & vesivahinko


The Hunger Games: Catching Fire ♥ Aaahh se oli vaan niiin hyvä ettei sanat riitä kuvailemaan! 
Täynnä actionia, hauskuutta, surua, iloa ja rakkautta! Ja mun suosikkipari Jennifer Lawrence & Josh Hutcherson olivat suoraan sanottuna täydellisiä ja vaan niin ihania! ♥ 
Katniss & Peeta 4ever!





Okei eiköhän tuo leffaihkutus jo riitä... Tänään tuli tehtyä taas vaihteeksi paistettua riisiä kanalla (Pad Thai Thai -kielellä! On sentään jotain jäänyt veljen vaimolta päähän :D) ja kyllä oli hyvää! Vaikka itse sanonkin :) 

Aamupäivällä saadun (MEGA) uutisen saatua olikin ihanaa tehdä hyvää ruokaa ja jutella myös Salmanin kanssa! Nimittäin kun tulin aamupäivällä koulusta kotiin, mun asunnossa oli joku remonttimies, jota "karkuun" lähdin heti Oton kanssa :D Kun tulin takaisin tämä mieshenkilö kertoi, että 5. kerroksessa jossain asunnossa on tapahtunut vesivahinko ja, että MUN keittiön ja eteisen lattian alla on myös kosteutta! Elikkäs niiden pitää ottaa osa siittä laattalattiasta pois ja kuivata se.... Ja siinä kuulemma kestää 3 VIIKKOA! -_- Eikä siinä vielä kaikki.... Sinä aikana mä en oikein kuulemma voisi asua täällä joten mun pitäisi mennä jonnekin muualle! Mutta se mies ajatteli, että jos sen kuivauksen voisi suorittaa esim. joululoman aikana, mutta isännöitsijä kuulemma keskustelee siittä mun kanssa. SIIS EI OO TOTTA!! Tämä oli taas niiiin tätä mun tuuria....

Noh eiköhän toikin saada, kuten aina kaikki kömmähdykset, selvitettyä ja hoidettua alta pois ilman suurempia ongelmia! Ainakin toivotaan niin! Olinkin koko aamun odottanut "innolla" että mitähän mulle tulee käymään tänään, koska kavereiden puheista tuli sellainen kuva, että tämä päivä on TÄYSIN KIROTTU :D Ja tässä on tulos. Vesivahinko -> evakkoon 


ONNEKSI sain illalla oikein kunnon piristävän uutisen!! Salman kertoi tulevansa tänne ensi kesänä jopa 2-3 VIIKOKSI! It's going to be sooooo EPIC ♥ En jaksa odottaa.... Koska se olisi kyllä aivan täydellistä :)  Ja kuulemma pääsen viettämään sen (hänen) kanssa aikaa Suomessa jo ennen kesää, koska sillä on suunnitelmissa tulla tänne jo ennen kesää! Mahdollisesti nyt jouluna kuten ollaan jonkin aikaa jo suunniteltu tai sitten tammi-helmikuun vaihteessa eli sen syntymäpäivän aikoihin :) En malta odottaa kumpaakaan kertaa, koska ikävä vain kasvaa JOKA PÄIVÄ. ♥

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

"Tuparit"

Muumimaailma - Winter Adventure

Seoul, South Korea 29.4.-8.5.2016 ♥